Bröta :)

2012-01-07 15:44:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mamma och jag ska åka till Brötas ridhus igen och jag hoppas att det kommer gå bättre den här gången :) får tvinga Alexandra o fota oss!! men hon är så himla envis. Guud vad jag längatar till alla tävlingar börjar igen och dom som ja ska åka på år inte förns i april :( har inte gjort så mycket eller jag har fixat och donat men jag var ute med små hundarna och dom kunde inte gå för att dom frööös om fossingarna så jag var tvungen att bära alla tre i 20 min :( lite ont i ryggen faktis även om dom bara väger typ 3 kr var så blir det tungt efter ett tag :)
ses senare // Daniela


såg att Amanda hade lagt ut en bild på Mickeys namn skylt så här är Gorres :)


så här ser Gorres boxdörr ut men jag har två till plaketer nu :) inte så många men det här året kanske blir ett toppen år med många placeringar :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu