Borstat Camparas :)

2012-01-05 21:49:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mamma och jag gick ner till stallet och borstade lite på Camparas & Capitola, dom var jätte fina sen flätade jag Skampis man eller bara ner till för den låg på fel sida :) Efter de så gick vi upp och åt köttbullar och pasta med svampsås :) Alexandra och ja satte på en kläning på Fanta och hon var super sööööt! :) men jag orkar inte ladda upp bilderna för det tar jätte lång tig för att min data är såååå seg!!! Igår försökte jag göra lite headers men dom vart bara jätte fula och oproffsiga så jag undrar om någon vet ett bra program som man kan göra fina headers??? sen hur man gör när man ska sätta in den och hur man gör så att det blir koding lixom?? :)
// Daniela


lilla minis :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu