bajskorv :(

2012-01-12 13:21:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vaknade imorse med värsta huvudvärken och ja bara kall svettades, det var hemskt!! men jag mår lite bättre nu när jag har varit ute med hundarna en liten stund :) Alla ska stå idag..........justa jag glömde berätta att igår när vi var i ridhuset så var det där mumintroll hindret där och jag hoppade de, han tycket att det vet super roligt!! Men jag ska såklart gå ut och pussa lite på honom :D Lilla Camparas chippades idag oxå och blev av ritade, han var jätta sööt när dom stoppade in det där chippet för han förstod ingenting lilla söööta Skampi :P


mumintrollen hälsade på :)

min lilla bebis <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu