Är Sjuk :(

2012-01-10 18:50:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har inte varit i skolan för att jag är jätte förskyld och feber :( men jag har pratat med Amanda nu och vi kanske ska åka till Lyckås imorgon annars så ska vi vänta lite för hon hade inte tillreckligt med pengar till en speciell hjälm.  Jag vet iallafall vad jag ska spara till......Lackade könings stövlar eller kanske inte lackade, men vi får se men jag vet inte riktigt vilka stövlar ännu. sen måste jag ju både spara pengar och försöka sälja lite saker :)
Nu har jag 2 tusen så jag kanske måste spara ihop 4-6 tusen det kommer nog att ta ett tag men det är det värt för dom är SÅÅÅÅ snygga :P



(lånad från google)

// Daniela

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu