Är riktigt sugen!

2012-01-29 14:28:15 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


 Trevlig hopp valack

Trevlig hopp valack. Hästar säljes


Typ: D - Inriktning: Hoppning - Kön: Valack - Födelseår: 2003
Namn: Kenny Bräck
Trevlig valack som vill komma till någon som vill hoppa honom då jag inte har intresset för det och det är dags för mig att gå över till stor häst.


Han hoppar 110 utan problem på träning, men behöver jobba på tekniken!
Lb nivå i dressyren, till La.

Tävlad 90cm felfitt. Och Lc dressyr med tidigare ägare.

Rätt hem mycket viktigt!!

http://www.youtube.com/watch?v=X984ZVNfVtI&feature=youtube_gdata

Ring eller maila för mer info!!
 
 
 
Pris 60 000 kr
// Amanda ♥

Kommentarer
Emma

Men ska du börja hoppa? Cordon är väl hoppponny?

2012-01-29 18:38:14

Jag har alltid hoppat, det är Daniela som har Cordon, jag har ingen egen häst nu. Cordon är fd hoppponny, Daniela har skolat om Cordon till dressyrponny :)

2012-01-30 09:38:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu