3 januari

2012-01-03 19:24:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade jätte sent. Vi åkte och åt på Pizza hut, sn handlade vi kul va Näe.... me jag vet ine vad jag ska skriva om, ni kanske kan komma men förslag vad som hälst!!! Såg i tidningen att det skulle komma en värre storm inatt!!! läskigt men hoppas att jg kommer att sova som en stock :) Sen har inte Amanda bloggat någonting men jag hoppas att hon gör det snart :) Hej då // Daniela







Kommentarer
charlotte och amanda http://umeryttarna.blogg.se/

vad fin blogg!!:)

kika gärna in på våran hästblogg också, det vore kul!

2012-01-04 19:40:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu