Vad gör jag just nu??

2012-02-15 17:34:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jo jag sittre framför datorn och bloggar....näe men gud vad tråkigt!!!! har typ inget att blogga men jag har iallafall kommit in från stallet nyss. Jag fixade hö påsar och hinkarna så jag har en hel del kvar :P Jag provade sakerna och dom passade :) Patrik är i någon kläd affär någonstans och där var det typ utförsäljning så jag sa till honom att han skulle kolla på en vinter jack som inte är så lång och puffig som den jag har nu :)  // Danni


gud vad jag ser stor ut på honom ändo är han D-ponny och jag är typ kortast i klassen :P



Kommentarer
Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop! http://ohjuliet.blogg.se/

Missa inte tävlingen på min blogg där du kan vinna en hjälmväska eller stövelväska!



http://ohjuliet.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-cf-hastshop.html#comment

2012-02-15 18:15:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu