Ut till kalla stallet!

2012-02-03 19:06:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu måste jag verkligen ut och börja mocka och så!! jag blir så hilma lat när jag stitteer framför dator :) Jag tror att jag har hittat någonting som vi skulle kunna ha som bloggtävling ;) men jag har inte änns pratat men Amanda :P Orkar inte MOCKA!!! Kanske rider lite på bannan oxå men det kanske blir för kallt :) Kollade lite tävlingar och såg att dom har en hopptävling 1 april så jag ska träna lite extra nu så att jag kanske får vara med, det är bara LD 85cm och jag har ju hoppat 80cm Pay and Jump så jag tror att vi skulle klara det. Fast jag vet inte om han är för gammal men han är ju lixom hoppat MVB-A hela sitt liv så 85cm klara han nog :)  // Danni



enda lilla hopp blid jag har på honom!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu