Underbra dag :)

2012-02-12 13:28:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


När solen bara skiner och vinden ligger stilla då är det en underbar dag :) Vi ska åka till ridhuset vid 14:15 och jag är klar i stallet så jag har lite tid över till annat vid namn STÄDNING :( tråkigt men det måste ju göras!! Mitt rum ser ut som ett bombnerslag :P Nu vill jag bara fota men jag har ju ingen karmera som fungerar :( Juste det är en tjej som ska fixa header till oss snart så in får hålla utkik :) Imorgon ska Bltis och Elmis till Hovstallet inne i stan (där kungens hästar står) och fixa tänderna, Patrik skor där så det är därför vi åker dit istället för att ta hem någon hit och då blir det oxå väldigt mycket dyrare :) Syns sen // Danni





Kommentarer

Vilken fin häst du har :D



Sv. Åh vad roligt att höra. Då hoppas jag på att den här också är bra ;)

2012-02-12 19:45:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu