Träningen igår!

2012-02-29 13:21:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gick lite så där, eller jag har inte ridit "på riktigt" sen i november efter som att vi inte haft möjligheten till de! Som en annan blogg skrev som inte häller har ridhus " vi ligger 2 månader efter alla andra i träningen". Det är ju faktist sant efter som vi utan ridhus har inte samma möjligheter att träna och hålla igång hästarna på samma sätt som ni som har ett ridhus. men tillbaka till själva tränings passet, vi gjorde super bra övningar som passar Gorre jätte bra, sen ska jag nog äntligen få träna regelbundet asså en eller två gånger i veckan, sen har dom hopp träningar för en jätte duktig tjej (som jag såklart inte kommer ihåg namnet på) plus att min kompis står där och hoppar för henne oxå :) Min tränare försökate övertala min mamma att hon oxå skalle följa med o hoppa m och henne och då snakar vi typ 40cm så jag hoppas att mamma kan vara med:P Nn ska jag snart gå ner till stallet och rida ut med mamma och Elmis, det är ju underbart väder ute så man måste ju passa på :)




den här bilden är såå vacker :) jag tod den när Amanda och jag väntade på bussen till skolan :) // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu