Tråkig skola :(

2012-02-03 17:32:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag så mådde jag mycket bättre så då gick jag till skolan :) Men vi har bara 4 lektioner och sluter kl 3!! , skit weard men men så vi hade en håltimme på typ 2 timmar så då gick vi hem till Amanda och chillade lite :) Och nu är jag hemma, men igentligen så skulle Amanda följa med mig hem idag MEN min mamma svarade inte i telefonen så jag kunde inte fåga. Jag ska svart ringa henne man mamma har inte kommit in ännu och jag är lite lat och orkar inte GÅ när dit även fast det kanppt är 100m hihihi. Snart blir det movkning för hela slanten, näe bara två boxar :) ganska skönnt om man tänker på vad jag mockade på häringe, typ 5-7boxar om dagen ibland och på helgerna så var det dom + 4 till så att jag fick spån till Gorre efter som att det bara fanns torv och han är vit så jag orkade inte riktigt bada honom var 3:de dag :P Vi får se om jag ska eller hinner rida men vi kommer absolut inte åka någonstans!! det är ju svin hallt ute på vägarna, mitt tåg var på en halv timme försenat imorse :( men jag vet att det var mycket värre förseningar överallt :( 


bland de första bilderna i bloggen :)

// Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu