Tandis :)

2012-02-13 19:46:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Baltis och Elmis har varit hos tandis idag i hovstallet och Balte hade inga problem men därimot Elmis hade någon fraktur på någon tand och en vargtand :( Men dom fixade de!! Jag har varit med pappa typ hela dagen så det är därför jag inte har bloggat idag, skille göra några tidinställda men jag han inte igår :P Mamma lovade att ta några bilder när dom står i hovstallets boxar :) Jag hinner inte rida idag eller vill inte rida när ingen är hemma, man vet aldrig vag som kan hända :) Juste på nästa måndag så har vi sovmorgon till 10!!! skit skönt för vi har muntlig redovisning och då han vi inte alla på en gång så då fick hälften göra på måndag och resten på tisdag och då har vi på tisdag:) Vi hamnde i samma :) // Danni



 en bild på Gorre sen i sommras :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu