Sovmorgon!

2012-02-25 11:50:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag fick sovmorgon idag!! skit skönt. Jag ska nog rida Batte och Gorre idag men vet inte när eller var :P Men igår så åkte vi till ridhuset men ponnysarna och Gorre var jätte jobbig för att jag får inget stöd på ytter och de är den som jag rider på mest eller har stödet på och när han bara knycker av på ytter så blir allt bara pannkaka. Men mot slutet när han vart trött så började han jobba lite mer med hela kroppen och även så fick man lite stöd på yttre :) vi hoppade ett litet hinder på kanske 40cm oxå bara för att när vi skrittade av så styrde han mot det och började trava och hoppade över de :P // Danni


I höstas men jag satt i hoppsadeln å det är därför jag sitter som en bannan :P

Kommentarer

SV; I min har vi just nu fyra hästar. Vi har haft fler men just nu ''bara'' fyra. Dvs, 2ponnysar (mina) Sedan har vi även två unghästar, som min mamma har fött upp. Jag hoppas kunna rida de till sommaren och sedan tävla. :)



Du då, Hur många har du/ni?:)



Kram♥

2012-02-25 12:09:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu