slapp dag :)

2012-02-27 18:31:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vakande vid typ 10 och sen gick jag ner till stallet ca 12, då hade jag bara en halvtimme på mig att fixa där för vi skulle åka och käka vid lyckås affären. Såklart gick vi även in i affären men jag hittad ingenting, mamma köpte ett par jätte fina vit equiline lindor som hon ska ha som tävlings lindor på prisutdelning :) När vi kom hem tog vi in hästarna, efter de så skrittade vi ut med ponnysarna en liten sväng. Patrik hittade ett bett som jag kan ha när jag ska rida ut efter som att han sticker helatiden, det är som ett passoa fast men bara 2 ringar sen är den första ringen inte fast utan lös så det är inte lika skarpt :) Men han funkade bra på de, så nu kan jag rida ut normalt och inte typ bara skritta och trava lite :) så det är de jag har gjort idag inte så mycket spänande // Danni





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu