skillnad eller inte?

2012-02-11 11:58:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Haningebygdens Ryttarförening

Lätt C:2 Kat D Kat. D

Söndag 18 April 2010

Följ resultat för Daniela Prodanovic

Följ resultat för Cordon Rouge


Daniela Prodanovic
Årsta-Runsten

Cordon Rouge

Okänd

Äg: Emma Olsson

Uppf: Okänd

Skimm | val | 1992

56.071%

Det var min först tävling med honom och dessutom min första på en större ponny :)


Upplands Bro Ryttarförening

Lätt B:1 Kat. D

Söndag 9 Oktober 2011

Följ resultat för Daniela Prodanovic

Följ resultat för Cordon Rouge


Daniela Prodanovic
Årsta-Runsten

Cordon Rouge

Okänd

Äg: Emma Olsson

Uppf: Okänd

skm | val | 1992


71.034%




  Och nu så här, kanske inte så mycket skilland men jag tycker de är ganska bra efter som att jag har kämpat så hilma mycket med den där hopp ponnyn som aldrig hade varit ute på en dressyr tävling och inte är något speciellt med eller har några gångarter och dessutom har jätte svårt att lära sig nya saker.  // Danni




Kommentarer

Sv; Min blir antagligen v.8 en lokal LB LA på rånäs, sedan blir det regional LA:1a på köpings RK.. sedan har jag inte bestämmt så mycket mera. :D

2012-02-11 12:34:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu