Ska till mormor :)

2012-02-18 18:40:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag ska till min mormor snart och hon bor ju oxå i skogå där Amanda bor så jag ska kanske dit sen :) det blir ju roligt :) Men jag vill ju vara hemma med min lilla ponny, en dag ska man ju vara häst fri oxå :P Gorre fick sitt favorit godis idag................. mentos !!! Lite knäpp ponny man har då :) när jag såg förpakningen så vart kan typ galen och åt nästan upp hela min hand :P Sen älskar han oxå sånna där lång sega råttor :D inte så normalt :p

Har ni oxå hästar/ponnysar som gillar något konstigt ?



Danni :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu