Seg Gorre idag!

2012-02-12 20:02:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, han var jätte seg ibörjan men sen körade vi lite lång och låg galopp på fyrkanten :) Han var inte så rolig ibörjan för att han var jätte ostabil i munnen , efter en stund så började han slappna av lite, så då arbetade han igenom hela kroppen och fick ett bättre go :) På slutet jag han skit bra, jätte lydigt och super fina skänkelvikningar plus att jag har börjat få till mina Galopp - skritt - galopp asså enkla byten :) Orkar inte skriva så mycket för jag har läxor och en redovsning till imorgon :( Nu blir det Kontoret!!  // Daniela



han är en liten ängel som lyser upp hela bilden :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu