Såå flott :)

2012-02-06 20:47:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mamma skulle rida Baltis för fösta gången och jag red barbacka på Gorre, jag fixade honom på typ 10 min för mamma var påväg ner med honom till bannan(Batis alltså) när jag kom ner till stallet. Patriks kompis Jonas var där och ville kolla på den nya hästen :) Först longerade Patrik honom lite så att han inte skulle vara så het men det var han inte :) Sen hoppade mamma upp och han är riden som en hopphäst alltså lång och väldigt mycket framot, Så när mamma skulle få ihop honom lite så började han hoppa omkring lite sen vande han sig vid den och då... asså jag vet inte vad jag ska säga, det såg ut som en riktigt dressyr häst. Hans gångarter var såååå bra och han har ju ganska lång hals men asså den var så reslig och maffig helt plötsligt :) om han skulle bygga lite muskler så kommer han blir en Grand prix häst typ med dom där gångarterna och halsen :) eller åtminstonde MSV :P Hilma roligt men Jonas tyckte Gorre var finare fast att han inte änns gick så bra :) // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu