Ridskolan igår :)

2012-02-10 17:12:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag han inte skriva ifår om det så jag skriver idag istället :) Vi åkte dit försent som vaniligt men som tur var så gick ponnysarna på lektion innan så vi gick ner till ridhuset och väntade. Alexandra skulle risa Piazza igen och Emilia Ville, de tränade på att svänga idag mellen koner och slalom. Det gick bra men Alexandra var väldigt uttråkad efter som att hon absolut kan svänga!! menmen iallafall så fick dom trav en långsida och då vart alla skit galda utom alexandra typ, men när det var Alex tur så frågade hon om hon fick rida lätt och då sa tränare "du ska npg inte gå i den här gruppen efter som att det få ni lära er på slutet av terminen, jag ska kolla om det finns några lediga plaster i en lite svårare grupp :)" Hon ska typ få rida en gång till sen så tror jag att hon ska få byta eller nåt :)   // Danni




Alexandra och Piazza :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu