ridning på G!

2012-02-12 10:47:25 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag ska snart gå ner till stallet och börja mocka och lite annat, men vi kanske kan åka till ridhuset idag för att vägrana börjar blir lite mer isfria så det ska bli roligt. Men det är inte bestämmt ännu så jag kanske får rida på våra lilla hårda banna, nu är ddet inte så kallt häller så man behöver inte sitta och rida i termobyxor :) Om vi åker till ridhuset så tror jag att det blir typ vid 12-13 tiden :)

Det har blivit mycket roligare att blogga nu när man får lite kommentarer och bättre statistik!!
Sen måste vi ju hitta någon som kan göra våran header och design till oss snart :) Gud vad jag shatar om det helatiden men det börjar faktist bli lite panik!!!


mina små pinglor :)  // Danni


Kommentarer

Jag kan fixa en header till er :D



Kram :)) <3

2012-02-12 11:00:25

Sv: Jag skulle behöva bilder, dem bilder som ni vill ha till headern och text och så :D



Mejla mig om info.. mejladressen ser du email rutan

2012-02-12 11:21:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu