Ridit barbacka :)

2012-02-01 20:46:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Han skulle bara joggas idag så jag orkade inte sadla, så det var barbacka ridning idag :P Han var skit pigg och skulle sticka helatiden, men det är ju tur att jag har ganska bra balans. Sista året jag red Kisten så hade vi ingen sadel som passade honom så jag fick rida barback i ett helt år och jag red ut nästan helatiden och han kunde göra riktigt läskiga grejor :P Men Gorre kändes väldigt fin i munnen och taktmässig. Jag red inte så länge för att det är ju svin kallt ute och sitta på en banna i 40 min blir alldeles för kallt :P så jag red i kanske 20 min bara, men det räcker när man bara ska jogga lite. Emilia följde med och fottade lite men asså jag orkar verkligen inte ladda upp dom :( Vet att det inte blir så långa inlägg men jag skriver så långsamt så det tar jätte lånng tid :P

// Daniela


när jag red barbacka sist tror jag ;P


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu