Pappa :)

2012-02-07 21:19:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fick helt plötsligt så fick jag lite blogg lust ;) Jag var hos pappa till typ 7 sen körde han hem oss och nu är jag hemma och ska snart äta bullar :P Vi åt hemma hos min farfar, det blev kyckling med potatis :) Vi kom ju hem så sent så jag han inte rida idag med patrik longerade Ida och Baltis tror att det gick ganska bra. Juste jag fick tillbacka min klocka idag och så nu ska jag aldrig mer komma försent till någonting för de är jag nämligen expert på.
Det är lite weard hemma hos mig just nu, för några mintuer sen så kom Emilia in med en plast påse med vatten som hon hämtade ute i kaninburen och typ kollade på mig som att det var helt normalt :P Hej då // Danni





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu