Ont i hela kropen :(

2012-02-02 11:48:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, nu har jag onte i typ hela kropen, jag tror att ja har fått infulensan igen, jag fick den förra året oxå :( hoppas att jag mår bättre mot kvällen efter som att dom små ska ju rida och jag måste fota dom :P Knakse blir lite jogging på bannan senare :) om jag orkar de men jag vill verkligen börja rida lite mer ordentligt nu efter som att tävlingarna snart börjar och jag vill vara med på den som är i april,ågesta. Jag ska bara kollla vilka klasser det är men dom brukar bara ha en klass och den är ju lokal. Det var en pogram ridning på runsten den 6 eller 7 mars tror jag men det sulle jag vilja åka på, sen ligger ju runsten så hilma nära, lixom bara typ 5 min eller igenom skogen :)

// Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu