No utvecklig :(

2012-02-29 13:41:19 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vara väldigt nere igår för jag har inte utvecklas någonting på ett helt år!!!
snarare har det bara gått neråt typ :( asså jag fattar inte hur människor kan utvecklas på typ 2 månader, typ gå från LB till LA:P1 på så kort tid, visst har kanske hästen gått de förut eller så har den inte, har träffat sånna där ponnyn alldrig har varait inne på en dressyr bannan och ändo fixar de! Känns bara som att jag sitta och kämpar varje dag utan att få någonting av de!! Och det är inget som jag bara sitter o skriver om utan om man kollar på mina resultat så har ingenting förändras sen Gripen 2011 då jag startade min första LB:1 och fick 67% och vad fick jag på min sista tävling förra året jo 67% i en LB:1!!


  Det här är vintern 2010 och det är här är vintern 2012

någon stor skillnad?? Näe inte direkt eller sen är ju bilderna VÄLDIGT oretvisan efter som att den första bilden är tagen med en system kamera och den andra med en Iphone! Sen är dom ju i olika positioner men men jag ser fortfarande ingen skillnad!!    // En besviken Danni







Kommentarer
Anonym

Men som du säger i tidigare inlägg så rider du ju inte Gorre så mycket och ni har inte ridhus och kan träna ordentligt så kanske därför..?

Sen är väl Gorre gammal hopponny? Han kanske ivll hoppa :P

2012-02-29 19:50:36
Lina- dressyrblogg http://liinadolk.blogg.se/

Fortsätt kämpa! =) Du kanske behöver höja kraven på dig själv? Träna svårare saker? Göra någon förändring? Lycka till.

2012-03-01 07:40:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu