mys ridigt :)

2012-02-17 18:05:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


När jag tittade ut igenom fönstret i matte salen så bara sken det in sol, och då tänkte jag bara att jag måsta rida ut!! och så vart det oxå, jag hade mitt nya schabrak så han var jätte fin när vi skulle skritta ut lite :P Jag red bara en liten runda som kanske tar en halv timme att skritta runt men det är ju sååå tråkigt att bara sitta och skritta så det vart faktist lite trav och galopp. Han var helt galen, skulle ha satt på honom en väldigt inspänd martingal efter som han hade huvundet vid mitt anskite ibland!! När vi var framme så hade vi bara vart ute i en kvart och det är ju för lite så jag gick ner på bannan oxå, Där var han överdrivet spänd och sterssad så det gick så pipp svängen kan man ju säga med lite finare ord inte för att det är så varst fint det häller :P Galoppen var bra på volten men såfort man styrde rakt fram så körde han upp huvet och drog iväg,inte någont lyckat ridpass direkt!!
// Danni                                                     Lite bilder från idag:










schabraket








finaste vädret!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu