Min önskelista!

2012-02-08 20:13:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag fyller ju år snart så jag hade tänkt att göra en liten önskelista :)



dom här skulle jag vilja ha mest, men jag vet inte om jag vill ha med strass på :)



systemkamera skulle jag verkligen vilja ha, för då kan man lixom ta fina bilder typ helatiden :)



den är väldigt fin och skulle vara bra att ha om man kanske någongång skulle tävla i hoppning så vill jag inta ha kavaj under västen :)





älskar den har outfiten och skulle hjärna vilja ha de <3



det ljusblåa, jätte fint och gulligt :)

det har kommer jag nog önska mig av båder mamma och pappa :)

// Danni


Kommentarer

Självklart! :D jag tog den från någon annan xd

2012-02-08 20:43:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu