magont -.-

2012-02-16 20:37:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jag har jätte onte i magen så jag red inte idag häller :( på ridskolan fick dom trava idag oxå så Alexandra var nöjd :) just nu ligger jag i min säng med datan i knät, gud vad jag älskar ärbara och trädlösa datorer!! jag orkar typ ingenting men jag ska till skolan iallafall, efter som att vi har det där sim testet och om man inte klarare eller är borta så får man underkänt, så jag måsta dit!! :) jag har skrivit om det här innlägget 3 gånger nu för att första gången så f*ckade internet och andra så råkde jag komma åt någon knapp så det stängdes av -.-


älskade ponny, utan dig hade världen varit svart för mig, du är mitt allt :)  // Danni

Kommentarer

Sv: Lite fin är han allt! nej det är inte kul :(

2012-02-16 22:01:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu