Longering med Gorre :)

2012-02-03 21:29:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag ville pröva att longera Gorre idag för att jag har aldrig gjort det förut med honom. Men det var skit halt så han halkade i galoppen på volt så jag ville inte riskera att han gör illa sig så jag hoppade upp utan hjälm och tyglar!! Men han var så hilma lung så jag ville pröva för jag har faktist aldrig ridit utan hjälm ;) Vi travde lite och så där men han var som en snigen men det var vell bara för att det var så halt :) Fick inga bildder för att han skulle inte stå stilla en ända sekund så då fick det vara:P Han var snäll och söt idag och gjorde inget dumt iallafall :) Jag är jätte sugen att få rida honom ordentligt i ridhuset snart men det är ju när den här jädra snön är borta!! så jag får nog vänta ett tag till men jag är jätte sugen på att kanske få tävla den där hopptävlingen på Runsten :) det ända är att den krockar med vällingby eller ågesta så det är dom eller runsten :) kommer att vara svårt att välja för att på vällingby så har det gått ganksa bra :D // Daniela 

GLÖM INTE ATT RÖSTA!!!! VI BEHÖVER DET :)


vet att det kanske är lite weard att han är träns på sig men han är så jäkla jobbig att tränsa i bussen :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu