Longerade Ida :)

2012-02-05 20:36:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Amanda åkte för ett tag sen, men inna hon åkte så red hon Gorre och jag longerade Ida lite :) Hon skötte sig bra fast att hon var rädd för typ allt :) Gorre var pigg som fan sa Amanda, men det såg bra ut tyckte jag. Jag red lite på slutet och han var jätte hetsig och ostabil. Amanda tog bussen hem och vi var tvungna att vänta på den i en halvtimme i typ en storm och -11, mysigt!!! Sen när bussen kom så typ vart vi så glada att hon höll på att missa den :P annars så har vi inte gjort så mycke, typ mockat och sånt man måste göra. Vi skulle baka kladdkaka men vi var tvungna att gå till stallet så det vart inget :( Jag vill bara att det ska sluta vara halt så att vi kan åka till ridhuset!!!! När jag red Mickey så vart jag skit sugen på att hoppa och nu måste jag vänta till det inte är halt så att vi kan åka till ridhuset och hoppa efter som att dom alltid har hinder uppe :) // Danni



suddig bild men han skulle absolut inte stå stilla men det var när jag longerade honom i fredags :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu