känner mig väldigt bortskämd just nu!!

2012-02-13 20:19:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså jag satt och funderade på vad jag skulle önksa mig i födelsedags prisent och då kom jag på att JAG HAR ALLT JAG BEHÖVER OCH GANSKA MYCKET MER!!! Då menar jag verkligen allt asså det ända är stövlar för att mina börjar bli för små :)

Jag vill bara siga att bara för att jag har en ponny betyder det inte att ni som rider på ridskola inte är lika mycket värda för det är ni verkligen för ni kämpar verkligen för det ni vill medan vi snorungar(asså bara jag, menar ingen annan) har en häst mamma och att hon desutom är märkes bög. Tänk alltid att ni har kämpat exakt lika mycket som vem som hällst :) ALLA ÄR VÄRDA EXAKT LIKA MYCKET !!!




Alla ska behandlas lika :)                                                Den första ponnyn är Mirandas D-ponny valentine :)   (lånade från google.se)  // danni

Kommentarer

Sv; Ja, jag ska.. Emelie ska fixa lite med den (eftersom att hon har den på sin dator) men det kommer! Kanske ikväll eller imorgon;)

2012-02-13 20:32:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu