kallt ridpass :)

2012-02-10 21:11:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag tog jag mig i kragen och pallade mig upp på Gorre, det var svin kallt och jag bylssade på både mig och Gorre massor med kläder. Han var väldigt pigg men det är ju inte så konstigt efter som att jag inte har ridit på ganska länge. Jag är oxå vädligt glad för att nu sitter äntligen skänkelvickningarna efter mycket slit i nästan 1 år och jag hade inte änns några sporrar och jag rider nästan alltid men dom för att föränkla hjälperna :)  // Danni

   

hittade ett protokol (stavning) från upplandsbro när jag vann min andra LB :)

Kommentarer

SV; Åhhh, tack! Jag blir verkligen jätte glad när du säger så! ♥

din är okså jätte fiiin!:D Vad ska ni tävla för klasser iår?:)

2012-02-11 10:07:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu