Jävla buss -.-

2012-02-06 17:46:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag åker ju buss hem och den här gången så var det nogån jävla rallyförrare till busschafis så han körde på i 180 och jag hade pingat, näe då hade inte han sätt dte utan kör förbi, sen skriker en annan på bussen att jag faktistk skulle av och då stannade den men en hel buss station bort. Så jag var tvungen att gå ända från den andra buss stationen -.- Jag höll på att döööö av köld skador :P men men nu är jag inne i huset, ska nog gå ner till stallet snart om det inte är för kallt blir det nog ridning på bannan med asså jag pallar verkligen inte rida i -20 :( Amanda är ju på ridskolan idag så jag tror inte att hon kommer hinna blogga någonting idag men jag ska försöka så gått jag kan :P

bye bye // Danni


Emilia borstar Gorre :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu