Jag är tillbaka!

2012-02-12 21:33:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej nu är mitt dataförbud äntligen slut! Har ni saknat mig? :P Jag har inte gjort något den här veckan förutom igår och idag. Igår så hoppade jag kungen mickey! Det var så himla kul! Asså jag tror inte jag kan beskriva hur det var att rida honom igår, det var helt ubderbart. Vi hade byggt upp en bana sen tittade jag på först när andra hoppade för det var så mycket folk så då ville jag inte hoppa, men sen när nästan alla var klara så började jag göra iordning honom och sådär, ibörjan av ridpasset var han välldigt seg! Men sen när vi hoppat en stund så blev han plötsligt skiiit pigg! Han rusade hela tiden och hoppade som en dröm! Sen så höjde vi hindrena till 90 och då tyckte han att det var jätte kul. Sen höjde vi till 1 meter :) Har tyvärr inga bilder eller videos :( Men nästa gång jag ska hoppa så ska jag fråga nån om dom kan fota mig :) Dagens ridpass idag blev en mysig solig barbacka utteritt :) Det var han värd efter gårdagens hoppning, Mickey älskar att rida ut, hoppa och rida ut är det bästa han vet och mat förstås :P Han var jätte pigg och glad och gick med öronen framåt hela tiden och ville bara springa iväg i värdens sken :) Ibland kan man inte tro att han är 20 år! En annan grej som är jätte kul är att där Mickey står, stall lyckås dom nu äntligen skaffat en egen ryttarförening! Så jag kommer va medlem där och tävla för dom! Längtar tills jag och Mickey kan komma ut och tävla! Ska tillbaka till Mickey på torsdag, ska hoppa då oxå :) Men orkar jag inte skriva mer och jag tror inte ni orkar läsa mer :P Sorry för att det blev ett så långt inlägg, hej då // Amanda ♥


Du är hela min värld ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu