JAG ÄR FINALIST!!!!

2012-02-03 21:11:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Röstning- fototävlingen

Nu har jag utsett de två bilder som jag tycker allra bäst om.
Enligt mig beskriver de både lycka och kärlek.
Här kommer de två bilderna som jag valt ska gå vidare. 
       
Nu är det NI läsare som ska välja ut vilken av dessa två bilder ovan ni tycker är finast. Vinnaren får en
bloggdesign värd ca 200:-


Nu Måste ni rösta på mig för att vi behöver verkligen en blogg design!!!!!! :)

// En glad Danni :)   HÄR kan ni rösta!!!
                                  ^^^                             
                                  | | |

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu