Hiss & Diss :)

2012-02-02 11:27:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 Veckans Hiss:



Sommaren: Gud vad jag saknar sommaren, man kan bada varje dag och rida ut :)




Tävlingarna: Späningen med allt är så himla rolig och vad man längtar till att bara få rida det där progamet. (bilden är på min kompis så jag tror att det är lungt att jag lägger ut den men om det inte skulle vara det så kommentera!!) jag har fått et där täcket han har på sig :)


Veckans Diss:




Kallt väder: ni ser ju på bilden vad kallt jag tycker att det är näe man det är inte så roligt när det är kallt :(



( från dressyrmupparna,tror jag)
Konstigt lindat: När man inte lindar på den ytan man ska göra blir jätte fult men om man lindar som på föststa bilden så blir det super fint :)

// Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu