Hemma igen :(

2012-02-01 11:01:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vaknade och skulle gå upp ur sängen men hela mitt huvud bara typ BOMMMM eller vad man nu ska säga, fast jag tror att ni fattar :) Ni tycker nog att det är lite konstigt att jag är hemma så mycket men jag har jätte lätt för att bli sjuk, sen så blir jag frisk och går till skolan och blir smittad igen och blir hemma liggande sjuk :( Jag tycker ganska mycket synd om Gorre, att han inte får gå någonting, ibland funderar jag på att kanske skaffa en medryttare, fast det skulle nog blir ganska svårt för att min mamma är jätte shingkig (haha staving men asså det ser ju helt fel ut men nu kanske förstår vad det är) med det. Typ ingen annan än jag får igentligen rida honom för att vi är rädda att han ska gå sönder efter som att han är riden fel hela sitt liv och så. // Danni


min lilla bebis :)

Kommentarer
Anonym

Vad hade hänt mer Cordon tidigare?

2012-02-01 19:06:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu