Hemma igen!

2012-02-19 17:26:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag kom precis hem från mormor och nu ska jag snart ut till stallet för jag har vell en massa att göra nu när jag har varit borta :P Det var chill hemma hos mormor, fick god mat, godis och vi blev helt änklelt ompysslade :) men nu är man tillbacka till det hårda livet igen då, jag såg grann tjejen som oxå har en D-ponny och är lika gamal som mig galoppera i snön i deras hage och om man vart sugen asså men som sagt så kommer han bara o få styltor så det är ju ingen ide. men jag skriver mer när jag har varit i stallet och fixat bye bye så länge // Danni


amanda rider Gorre nu sist :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu