hatar min Låsas familj!!!

2012-02-25 12:01:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså alla bara skriker på varandra och jag pallar inte mer snart på riktigt!!!!!det ända jag typ gör här är att gråta, må dåligt och jobba i stallet:( Dom små är jätte uppskäftiga (stavning) och mamma är sur för att Patrik och Emilaia helatiden bårkar för att hon är helt jävla dum i huvundet som inte fattar när det har gått förlångt!!! Hatar detv är jävla stället oxå, det är ju hämskt att bo så här!!! sen att jag inte kommer komma någon vart är ju bara för att mamma och patrik inte har tid med mina träning medan hon åker och tränar för KG som kostar 400kr och det är lika långt till mina träningar som hennes sen kostar mina bara 250kr!! sen kan jag inte åka till Gripen bara för att det kommer att ta förlång tid vi är där och vi har ingen som kan ta hand och hästarna som är hemma så det är därför jag inte bloggade igår något mer, för det är det roligaste på helaåret så får jag inte åka!! ska kanske fråga och pappa kan åka med mig istället! // Danni :(


vill träna igen!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu