Gorre 4 februari :)

2012-02-05 13:31:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej Jag (Danni) och Amanda red Gorre igår oxå på bannan :) Men det var ISSSSS kallt så vi red inte så länge.
Jag (Danni) tyckte att han var ganksa rolig att rida för att han var både framåt men ändo lätt i handen :) jag kunde inte rida så länge pga att det var typ -20 så mina händer frös till is :P Mamma red samtidigt och hon är skit jobbit att rida tsm med efter som att bannan är pytte liten. Jag (Amanda) tyckte det oxå det gick jätte bra :) Han var jätte lätt i handen och pigg. Men jag hade jätte tunna handskar på mig! Så mina händer frös typ till is! Så jag red inte så länge :( Men nu ska jag och Danni baka kladdkaka :P Hej då // Amanda & Daniela ♥


Så hottiga :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu