God morgon :)

2012-02-02 06:04:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja nu är det morgon igen och jag känner mig lite så där men jag vet inte riktigt om jag ska gå till skolan eller inte än. Har inte fixat mig ännu men jag vet inte om jag ska göa det och isånnafall VAD SKA JAG HA PÅ MIG!!!! hittr verkligen ingenting :P Måste köpa lite nya kläder väldigt snart :) Men jag visade Patrik dom nya sakerna från Hööks och sa att han oxå skula vilja ha dom där schabrakena så vi ska åka ditt så fort som möjligt!!! Vill verkligen ha lite nta saker där ifrån, speciellt det där
tränset :)  // Danni


jag ser jätte tjock ut men det är faktist bara jackan :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu