God förmiddag :)

2012-02-11 10:09:01 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vaknade nu och märkte att det var ju inte morgon direkt så det fick heta förmiddag :P Aja med idag ska jag åka till min pappa för han fyller år!!! jätte roligt, vi ska gå ut och käka i stan (stockholm) och min farmor ska med oxå så det kommer nog inte bli uppdatering på top men jag ska försöka göra några tidiställda :) Jag ska hinnar rida Gorre innan oxå, så jag har mycket att göra eller rida en ponny, mocka fyra boxar, 10 hinkar med kraft foder, 12 hö påsaroch fyra vatten hinkar det kanske låter lite men det tar sin lilla tid ändå :)



liten gullig bild på simba som nu har utlånad :)  // Danni

Kommentarer

Sv; Nu i början så satsar jag på regionala LB,LA sedan ska jag börja med LA:P1 och kvala nationellt :) Har ju inte haft henne så länge.♥

Får se, Vi kanske möts någon gång?;)

2012-02-11 10:24:39
Ezpan - tillsätt lite färg i det vardagliga hästlivet! http://ezpan.blogg.se/

Aww, charmig bild! :D

2012-02-11 10:30:48

SV; Danniella, vart ungefär bor du? alltså var ungefär tävlar du?:p

2012-02-11 10:46:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu