Gårdagens ridpass :)

2012-02-14 20:32:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej igår var jag på ridskolan och hängde lite, jag skurade Ravich's box och smörjde hans sadel å träns, jag tycker att jag var välldigt duktig igår :P Sen halv 6 så fick vi reda på vem vi skulle ha och jag fick Zorro! Men egentligen tycker jag att jag är förstor för honom men dom säger att jag inte är det! Men jag vet att jag är förstor, men men -.- Det gick i alla fall jätte bra, den här gången var han lagom pigg och var jätte sammarbetsvillig :) Vi övade på enkla byten från skritt till trav och från skritt till galopp och från galopp till halt. Han var jätte duktig och lyssnade hela tiden, vi lyckades faktiskt komma fram i galopp från skritt direkt :) Det var typ det vi övade på. Hej då // Amanda ♥


I will always love you ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu