Fullspäckad dag ;)

2012-02-26 21:08:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har ridit två hästar i ridhuset idag så det har varit nästan bara fram och tillbaka :) Men jag red Batte och han var rädd för typ allting speciellt radion var jätte läskig!! Han kastade sig varje gång jag skulle förbi där, sen var det en galen ponny som jag red me och den sparkade i vägarna och resade runt som en galning. Men på slutet gick det faktist ganska bra :) Mamma red fram Gorre åt mig och det såg fint ut (som det alltid gör!!) ;) sen kom det en till galen häst fast en stor (den innan var en ponny) och jag var bara lite rädda ett den skulle typ sparka min pålle :P Men han gick oxå ganska bra, hans förvända i höger var helt grym, jag styrde mellan två hinder och det var typ en 8 m volt på tygeln och kontrolerat !! stor framgång för oss men den andra förvända gick åt pip svängen asså, i det ena varvet kan jag göra 10m volter medan det svåra varvet kan jag knappt hålla i hörnorna på kortsidan :P men jag jar nöjd ändo :) // Danni



min lilla bebis. vi ska ta oss till toppen en dag, varese om vi är levande eller inte :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu