förlåt :(

2012-02-14 22:45:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har faktist en ursäkt till att jag inte har bloggat idag, Direkt efter skolan så sa mamma att hon skulle in till stan och kolla på ett täcke till Baltis, ett hals ute täcke :) vi åkte iallafall dit och jag köpte faktist en sak som jag skriver i ett annat innlägg, mamma köpte det där nya schockemöhler (stavning) ute täcket med loggan på till honom och ett sånt skulle Gorre oxå behöva men det blir nog inte just nu direkt men om det kommer bli omöjligt att få ett par stövlar så ska jag önska mig det men det är väldigt billigt om man tänker på kvaliten :) Sen kom Patrik och sa att vi skulle äta ute men det var ju typ en omöjligthet en sån här dag så det närmaste var Heron city. Jag somnade såklart i bilen men när vi var framme så stod vi utan för Hööks för mamma skulle kolla på ett träns till Baltis efter som att han inte har något sen bhöver han ju ett brunt och ett svart efter som att båda rider och dom har väldigt olika smak på träns så det blev inget där för mamma tyckte inte att lädret var så bra, jag tror at hon  ska köpa ett schockemöhler (stavning) träns med swarovski :) jag köpte en till sak på Hööks, Alexandra köpte ett par jätte gulliga ridbyxor och lite annat :) så har min dag sätt ut :P  // Danni



älskar den här bilden :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu