Dataförbud :(

2012-02-08 16:44:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Amanda har fått dataförbud av någon andleding så jag ska försöka så gått jag kan, det kanske inte blir så bra uppdatering men jag får vell kämpa lite extra :) Jag vet inte om jag ska rida idag efter som att det snöar jätte mycket så vi får se men jag har inte så mycke lust för det häller när det piskar snö i ansiktet :P Tror att mamma ska rida någon men vet inte vem/vilka.

KAN INTE NÅN GE LITE FÖRSLAG OM VAD VI KAN BLOGGA OM, VI SKULLE BEHÖVA LITE NY TÄNKADE???



Lilla söta Amanda och Iso :)  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu