Dagens ridning :)

2012-02-04 18:18:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag har vi varit hos Corina och ridit Mickey och Monzan, jag (Amanda) red Mickey och Daniela red Monzan.
Jag (Danni) Tyckte att Monzab var jätte liten:P men det gick bra ända, Hon är väldigt lätt i nunnen men seg :P red inte så mycket för att jag trode att hon skulle dö typ :P sen fick jag prova rida Micket oxå, han var stenhård i munnen men pigg, helt tvärtom mot Monzan :P Jag fick hoppa ett litet skutt oxå!! jätte söööt!!!. För mig (Amanda) Gick det jätte bra, fast han var väldigt hård i munnen som Danni sa :P Jag hoppade nästan bara, han var lite seg i början. Men sen blev han jätte pigg :) Han var jätte duktig!! Ska börja hoppa mera med honom :) Bilder och vidios (stavas?) kommer sen :) Men nu ska vi snart gå ner och rida Gorre :) Hej då // Amanda & Daniela ♥


Mickey ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu