Blåser :(

2012-02-08 18:54:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blåser så mycket ute så jag typ höll på att blåsa omkull, det vart ingen ridning för Gorre blir så taggad då och då vill man inte sitta och frysa igäl mig. Asså jag blir galen på en viss skit ungen som bor hemma hos mig och det är inte min lilla syster, hon går runt och härmar mig och säger det på ett väldigt ortevligt sätt, vill bara d*da henne typ just nu!!!!! Jävlar bortskämda unge får göra allt och är typ alltid jätte uppkäftig(hon har till och med varit det mot Amanda) Aja tillbacka till ämnet, Jag är jätte ledsen att jag inte har haft tillgång till bra ridplaltser :/ Men men, jag tänkte att jag skulle visa er stallet och så i helgen, skulle ha gjort det nu igentligen men nu är det så mörkt och kallt så jag har ingen lust :)  // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu