Barbacka + ridskolan :)

2012-02-02 19:48:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, ska snart hoppa in i duschen men tänkte skriva lite om dagen först :D Jag och mamma gick ner till bannan och joggade Ida och Gorre lite snabbt innan vi skulle åka till ridskolan, Gorre gick ganska bra fast han va lite seg i början men efter galoppen så fick bakbenen lite sputt i sig :) När jag skrittade lite så ringde Amanda och vi har typ inte pratat på en hel vecka så då patarde vi på om allt möjligt och så där men det SKIT kallt ute så jag kunde bara inte rida så hilma länge. Sen fick vi skynda oss till ridskolan efter som att dom skulle vara där en halv timme innan, när ví var framme så sprang dom två iväg till tavlan och kollade vilka dom skulle få rida och Emilia fick Piazza och Alexandra Ville. Men dom var på en lektion så då satte vi oss i ridhuset. Dom tog hästarna och hoppade upp sen pratade tränaren i typ 30 min om sånna saker som dom absolut redan visste om så det var ju ganska bortkastat, sen så var Emilias ponny ganska lite och hon är jätte stor så då sa tränaren att hon skulle bya ponny med Alexandra, Dom red i typ 15 min så dom tyckte att det var ganska tråkigt efter som att dom INTE lärde i någonting idag!! Men nästa gång så skulle dom få rida mera :) // Danni



äkta kärlek :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu