Äntligen träna!!

2012-02-27 12:00:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag ska äntligen få åka iväg och träna för min underbara tränare tess på dahlsgård :) så nu är jag happy igen!! ska faktist bli jätte roligt att få träna men oxå lite läskigt efter som att jag inte har kunnat träna hemma så mycket och därför är vi inte i topform just nu :) men när dte är tävlings dags så kommer vi nog att vara de :) såg en tävling 6 april på ågesta, skulle hilma hjärna åka dit för jag har inte varit där ännu MEN dte är samma dag som KM så nu måsta jag välja, svårt val men asså KM får man ju välja mellan LC:1, LB:1, LA:1 och LAP:1, på ågesta är det en LB:2 och den har jag bara tävlat en gång och den gick INTE bra, så nu vill jag attd en ska sitta :) syns  /// Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu