6, den här veckan?

2012-02-15 15:58:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ska jag rida och träna så mycket jag kan sen så ska jag kanske åka till min farmor på lördag men det är ju inte bestämmt :)


Måndag: Han inte rida efter som att jag var hos pappa :(

Tisdag: Vi var inne i stan och i kungenskurva och kom hem vi 10 på kvällen :(

Onsdag:Idag ska jag förmodligen rida Gorre men det är typ snöstorm ute så det känns lite sådär :(

Torsdag: hoppas att vädret tillåter oss att rida så :)

Fredag: vi har simning i skolan, rider på bannan eller om vi åker till ridhuset :)

Lördag: kanske till farmor annars träning :)

Söndag: Träning som vanligt :P




// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu